Monday, October 16, 2006

Elections Logic (Life is Simple)


Ψηφίζω
ψηφίζεις
ψηφίζει
ψηφίζουμε
ψηφίζετε
Εκλέγονται

Friday, October 13, 2006

Everything in its right place (shit)!



Χρειάζομαι επειγόντως μια καινούρια αρχή!

Sunday, October 01, 2006

So what?

Noμίζω ότι βαριέμαι! (πολύ κλισέ ρε γαμώτο, όντως βαριέμαι!)...

Wednesday, September 13, 2006

FotoTherapist


I was feeling insecure
You might not love me anymore
I was shivering inside
I was shivering inside

Friday, September 01, 2006

where do we go? Where do we go now?

Έχω μια απορία. Πού πάνε τα τζιτζίκια το Χειμώνα; Τι γίνονται;
Η απάντηση "ψοφάνε" δε με καλύπτει, γιατί αν ψοφάνε όλα, που βρίσκονται τα τζιτζίκια του επόμενου καλοκαιριού;

Friday, August 25, 2006

2b or not 2b, M.P.C. (Multiple Cheese Post)


Ποιός είναι ο εικονιζόμενος; Δεκτές και οι συνδυαστικές απαντήσεις...
α) Ο Μίκυ Θεοδωράκης
β) Ο Jean Michael Jarre
γ) O Μιχάλης (lunarts) Starakis μεταμφιεσμένος για τις ανάγκες της φωτογράφισης
δ) Ο πρώτος ξάδελφος του Μighty Mouse πριν να κάνει δικιά του καριέρα στο σινεμά
ε) Το μαξιλάρι της Κλεονίκης στην προσπάθειά του να επιβιώσει δαγκώνοντας.
στ) Ο Ντόναλντ Τράμπ
ζ) O Ζακ Ντεριντά πριν εμπνευστεί τη θεωρία της αποδόμησης.

Saturday, August 19, 2006

Oh my!

Επειδή για κάποιο ανεξήγητο λόγο δε μπορώ να ανεβάσω post μεγαλύτερο των 5 γραμμών (αυτό συμβαίνει αρκετό καιρό τώρα) και επειδή τα έχω πάρει λίγο με την αυνανιστική τακτική του blogger μου, αποφάσισα να απέχω από τη blogging life μέχρι να διαπιστώσω τι συμβαίνει! Φυσικά θα συνεχίσω να διαβάζω τα αγαπημένα μου blogs!
See you soon!

Thursday, August 10, 2006

I ‘m gonna get myself, gonna get myself connected

Την Κυριακή 13 Αυγούστου στις 21:00, με την ομάδα του FotoTherapy μετακομίζουμε στο Μέρωνα Αμαρίου στο Ρέθυμνο. Εκεί, στο παλιό εγκαταλειμένο σχολείο του χωριού, μέσα από φωτογραφίες και εικαστικά έργα μας, θα προσπαθήσουμε να ανακαλύψουμε τις "Χαμένες Πατρίδες Μέσα Μας" σε μια έκθεση που θα κρατήσει μέχρι και τις 20 του Αυγούστου.

Monday, August 07, 2006

Smoke, sand and ashes...


At first flash of eden, we race down to the sea.
Standing there on freedoms shore.
Waiting for the sun
Waiting for the sun
Waiting for the sun

Waiting for you to - come along
Waiting for you to - hear my song
Waiting for you to - come along
Waiting for you to - tell me what went wrong
This is the strangest life Ive ever known.

Saturday, August 05, 2006

You got to FIGHT for your RIGHT to paaaarty!



Tonight is beach party time!
Ωρα προσέλευσης: 10:30
Τόπος: Παραλία Ρεθύμνου κάτω από το Pearl
Διοργάνωση: Cocun, Νυχτοβάτες ή όπως αλλιώς θέλετε τους λέτε...
Όποιος προλαβαίνει είναι ευπρόσδεκτος...
Έχω ήδη αργήσει! Φεύγω!!!

Monday, July 31, 2006

And if you'll see Andmoreagain Then you might be Andmoreagain


Ήταν εκεί. Αρκετά μακριά. Μακάρι να μπορούσα να σκεφτώ τι μπορεί να σκέφτεται. Θετικό; Αρνητικό; Παράξενο πράγμα η Θάλασσα... σκέτο νερό με αλάτι όμως... για άλλους αισιοδοξία... για άλλους μελαγχολία. Ένας μεγάλος καθρέφτης. Κοιτώντας την βλέπεις τον εαυτό σου καθαρότερα... ο βασιλιάς είναι γυμνός! Τί μπορεί να σκέφτεται; Τι;

Saturday, July 29, 2006

make love, not war

Πιθανότατα το ξέρετε ήδη... Το site του CNN έχει γκάλοπ σχετικά με τις εξελίξεις στο Λίβανο. Τα, μέχρι τώρα, αποτελέσματα της ψηφοφορίας είναι λίγο απογοητευτικά. Αν δεν το έχετε κάνει ήδη, ψηφίστε εδώ.

Friday, July 14, 2006

I' m throwing stones to the moon, to quickly leave the sky ...


Xανιά 9 Ιουλίου 2006
Ως λαός έχουμε μανία με τα τετράστιχα. Έβαλα στοίχημα ότι μπορώ να το κάνω κι εγώ! Στείλτε comment με κάτι που σας απασχολεί ή whatever, και θα προσπαθήσω να σας φτιάξω (και να σας αφιερώσω φυσικά) μαντινάδα σχετικής θεματολογίας... (Ελπίζω να πετύχει)

Friday, July 07, 2006

Millions of peaches peaches for me Millions of peaches peaches for free



Σήμερα θα πάω στη ΦΡΟΥΤΟΠΙΑ του Eυγένιου Τριβιζά σε σκηνοθεσία - χορογραφίες Κωνσταντίνου Ρήγου...!!! Θεωρώ (προσωπική άποψη) ότι ο Τριβιζάς είναι μακράν ο σημαντικότερος από τους νεότερους έλληνες συγγραφείς. (ά! και σήμερα θα μάθω επιτέλους αν θα γίνει ο Βλάσης το βλήτο Υπουργός Παιδείας της Φρουτοπίας...)

Thursday, July 06, 2006

Here... There... Somewhere...


5 Ιουλίου 2006. To μέρος που τραβήχτηκε η φωτογραφία παραμένει μυστικό...

Tuesday, July 04, 2006

Thursday, June 29, 2006



Πειραιάς, 26 Ιουνίου 2006 - Χωρίς Λόγια. Απλά χωρίς λόγια...

Tuesday, June 20, 2006

A-just a little bit louder, yeah / I can't hear you no more, yeah


Μόλις πληροφορηθήκαμε από τον ημερήσιο τύπο ότι η Ντόρα καταστρώνει νέο σχέδιο για μία νέα Ενιαία Ενωμένη Ευρωπαϊκή Κύπρο.

Friday, June 16, 2006

People try to put us d-down (Talkin' 'bout my generation)


Η Μαριέττα, τα άγρια φοιτητικά χρόνια, στην κατάληψη της Ιατρικής του Πανεπιστημίου Αθηνών. (Η ανάμειξή της σε ακροαριστερά φοιτητικά σχήματα ερευνάται ως αναληθής)...

Thursday, June 15, 2006

The revenge of Marcel Proust


Μετά από την επιτυχημένη συνεντευξη του Fernando Botero στο BHMAgazino, ο αγαπημένος μας Κολομβιανός ζωγράφος, βρήκε ένα νέο μοντέλο αντάξιο του καλλιτεχνικού του όγκου.

Tuesday, June 13, 2006

FRIEND IS A FOUR LETTER WORD


Μετά από συνεχείς προσπάθειες και της χώρας μας, βρέθηκε η χρυσή τομή συννενόησης για τη συνέχιση των διαπραγματεύσεων για την ένταξη της Τουρκίας στην Ευρ. Ένωση. Επόμενος στόχος της υπουργού εξωτερικών η ομαλή ένταξη της Λιμνούπολης.

Sunday, June 11, 2006

Innocence...?


Τη γλυκιά αθωότητά μου
προ πολλού έχω απολέσει
μόλις βρέθηκε μπροστά μου
η τσαγιέρα της ALESSI...

Friday, June 09, 2006

It's been a hard day's night, and I been working like a dog!

It's been a hard day's night, and I been working like a dog!

Κοιτάζω δίπλα μου(και όχι μόνο) και βλέπω τύπους να δουλεύουν ατέλειωτες ώρες σαν τα υποζύγια, να έχουν ελάχιστο ελεύθερο χρόνο, να σκίζονται για να ξεκλέψουν μια βδομαδούλα το καλοκαίρι για να πλατσουρίσουν ως urban holiday freaks με ένα κάρο τσαντάκια και βαλιτσούλες, και τελικά να είναι πάντα καταχρεωμένοι στις τράπεζες με τα δάνεια και τις πιστωτικές κάρτες. You know I work all day to get you money to buy you things... Τελικά αυτό είναι το νόημα; (Τα λέω δυνατά για να τ' ακούω...)

Thursday, June 01, 2006

Somewhere she lies, this lovely creature (Παραλήρημα στο πλαίσιο ανάλυσης μιας διαπροσωπικής σχέσης)


Το πρόβλημα που μένει, ως βασικό θέμα συζήτησης σε παρόμοιες περιπτώσεις είναι και το ποσοστό ευθύνης του θύματος. Κάποιες φορές μάλιστα, δεν μπορεί να διευκρινιστεί ποιό είναι το θύμα και ποιος ο θύτης. Anyway, τι άσχολούμαι με την εγκληματολογία; Καλύτερα να ασχοληθεί κάποιος ειδήμων όχι εγώ, ένας ταπεινός άσχετος!

...I feel the sky tumblin' down


Κάποιος έχει κρύψει τη γή στην αποθήκη του!

Saturday, May 27, 2006

Mad Sounds!


Extraordinary rebellious attitude!

Friday, May 26, 2006

Mad Sounds!

To πρωΐ έβλεπα ένα documentary για τη ζωή του Tommy (x-Anderson) Lee.
Χτές, μετά από το θέατρο (Μύγες του Sartre) μιλούσα με ένα φίλο, για ένα φίλο του που έτυχε να τα πίνουν μαζί με το Brian Molko σε ένα πάρτυ. Θυμήθηκα τον Tom Barman από τους Deus, το Mark Smith, ένα βράδυ σε βαθυστόχαστα φιλοσοφική φάση στο decadence, τους Dandy Warhols (που τους πετύχαμε να πίνους μπύρες (και ένας θεός ξέρει τι άλλο) πρωϊνιάτικα στην Ύδρα), και πολλούς άλλους υπέροχα extraordinary συμπαθητικούς τύπους που έτυχε να βρεθούν μπροστά μου.
Σκέφτηκα αν υπάρχει κάποιος στο πολύ κοντινό μου περιβάλλον μου με τέτοια, genuine rebellious attitude. Σίγουρα υπάρχει ένας...

Technology Sucks!!!

Γιατί πρέπει να παιδεύομαι με τους υπολογιστες;
Γιατί το Blogger τα έχει παίξει;
Γιατί το πρόγραμμα που χρησιμοποιώ καθημερινά crashαρε;
Γιατί ο Μπιλ Γκέιτς είναι σαδιστής;
Γιατί τίποτα δε σουλεύει σωστά;
Γιατί πρέπει οπωσδήποτε να είμαι 18 ώρες την ημέρα στο computer γιατί απλά δε γίνεται αλλιώς;
Γιατί δε ζώ σε σπηλιά σκαλίζοντας πέτρες με αυτοσχέδια μεταλλικά πραγματάκια που δεν κολλάνε ούτε ιούς ούτε spyware;
Αυτό που γράφω τώρα θα uploadίσει;
Γιατί παιδεύεται ο κόσμος;