Showing posts with label satire. Show all posts
Showing posts with label satire. Show all posts

Monday, October 25, 2010

Ύμνος εις την ελευθερίαν του καπνιστού (Σολωμού)

Σε γνωρίζω από την καύτρα
του τσιγάρου την καυτή.
Σε γνωρίζω από τη στάχτη
που με βια σκορπάει στη γη.

Απ' τα bar στα καφενεία
των Ελλήνων τα ιερά,
στα τασάκια σβήνουν γόπες
καπνισμένη λευτεριά. (δις)
_

Wednesday, May 12, 2010

Friday, October 02, 2009

Προεκλογικός Διαλογισμός

Ακολούθησε προσεκτικά τις παρακάτω οδηγίες για να δοκιμάσεις τις ικανότητές σου στον προεκλογικό διαλογισμό.

1) Κατ’ αρχήν χαλάρωσε. Μόνο έτσι θα διαφωτιστείς και θα αντικρίσεις την Αλήθεια.

2) Πλησίασε την οθόνη του υπολογιστή σου. Κοίταξε επίμονα την κόκκινη κουκκίδα στο κέντρο της παρακάτω εικόνας και μέτρα αργά και σταθερά μέχρι το 20 (Προσοχή, δεν πρέπει μην μετακινήσεις το βλέμμα σου από την κουκίδα αν δεν τελειώσεις το μέτρημα).

3) Αφού τελειώσεις το μέτρημα απομάκρυνε απότομα το βλέμμα σου από την κουκίδα, κοίταξε σε μια ανοιχτόχρωμη επιφάνεια (Ένα ανοιχτόχρωμο τοίχο, μια σελίδα Α4 κ.α.) και ανοιγόκλεισε γρήγορα τα βλέφαρά σου κάμποσες φορές.

4) Αν δεν τρομάξεις, ψάξτο... μάλλον υπάρχει πρόβλημα...



[Δ.Ε.Δ.Δ. (Δίπλωμα Ευρεσιτεχνίας Δημιουργικού Διαλογισμού): cocun.blogspot.com]


Υ.Γ. Θα το έβγαζα και σε άλλες versions με περισσότερες τρομακτικές φιγούρες αλλά ευτυχώς είχα και καλύτερα πράγματα να κάνω...


Thursday, May 29, 2008

Σφύριξε χαρούμενα; Ε όχι!

Μόλις άκουσα την ανεκδιήγητη ελληνική διασκευή!
Ευγενική απαίτηση ακροατή:
Βρε αφήστε ήσυχο το "Always look at the bright side of life"!
Τρίζουν τα κόκαλα του Brian!

Monday, May 05, 2008

ΛοΓο θεραπεία.

Δε μπορώ να μην ομολογήσω ότι "εγώ μεγάλωσα με ΛοΓο".
Τα τραγούδια του Γιάννη Λογοθέτη αποτέλεσαν την ηχητική παιδική χαρά των πρώτων μου χρόνων.
Τα σκίτσα του, ήταν υποσυνείδητα μια από τις αρκετές αιτίες που με ώθησαν από πολύ νωρίς στη σύνθεση δικών μου πολύχρωμων κόσμων. Ο συνδυασμός του σουρεαλιστικού χιούμορ, με εικόνες και ήχους, ήταν το κλειδί που θα με οδηγούσε αργότερα σε πολλές εξερευνήσεις. Δεν είναι τυχαίο που τα πρώτα κομμάτια που έγραψα με το πρώτο εφηβικό συγκρότημα, τους Mad Sounds ήταν εντελώς παλαβά, με ένα ιδιότυπο χιούμορ, που τώρα πλέον μπορώ να καταλάβω από που αντλούσε επιρροές.

Ξανάκουσα το ΛοΓο (πέρσι ή πρόπερσι) μετά από πολλά χρόνια σε μία super βραδιά-αφιέρωμα στο Ζυγό. Hταν πραγματικά εξαίσια.

Χτες μου ήρθε ένα mail που με ενημέρωσε ότι μία αναδρομική έκθεση του ΛοΓο με τίτλο "ΛοΓογραφίες" οργανώνεται από το Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Ζωγράφου. Η έκθεση πραγματοποιείται στο Μουσείο "Μαρίκα Κοτοπούλη", Αλ. Παναγούλη 17. Ξεκινάει την Τετάρτη 7 Μαϊου στις 20:30 και θα περιλαμβάνει πίνακες ζωγραφικής, γελοιογραφίες, σκίτσα, εξώφυλλα δίσκων κ.α. όλα στο γνώριμο cool, υπέροχο και ιδιοφυές πνεύμα του ΛοΓο.

Ήμουν και παραμένω fan!


Υ.Γ. Δυστυχώς θα βρίσκομαι στην Κρήτη και θα το χάσω (και αυτό). Ελπίζω τα ΛοΓογραφήματα να παραμείνουν ενεργά μέχρι τις 17 του Μαϊου που θα διακτινιστώ για λίγο στην πρωτεύουσα).

Saturday, March 29, 2008

Σπουδή για τη σύγχρονη τέχνη

Τελικά πόσο εύκολο είναι να σηκώσεις τα βάρη της σύγχρονης τέχνης;

Monday, March 03, 2008

Ένα επίκαιρο haiku

Αφήστε το ρυθμιστικό πλαίσιο των blogs,
ασχοληθείτε με το στενό πλαίσιο του
μυαλού σας.

SuhezoToblogaki



Tuesday, December 18, 2007

«Ο Τσίπρας είναι μια trendy επιλογή σε ένα emo κόμμα»

Η παραπάνω εμπνευσμένη ρήση είναι της Λιάνας Κανέλλη, η οποία έχει μια παροιμιώδη ευκολία στη δημιουργική χρήση της τρέχουσας επικαιρότητας όταν της καρφωθεί στο μυαλό να ξεστομίσει μια εύστοχη ατάκα.
Θεωρώντας δεδομένο ότι το ΚΚΕ είναι πολύ περισσότερο emo από το Συνασπισμό, εγώ θα έλεγα ότι.
"Η Κανέλη είναι μια emo βουλευτής σε ένα emo κόμμα."
Έδεσε το γλυκό δηλαδή...
(Άσε που είναι η μοναδική περίπτωση παγκοσμίως που όσο περισσότερο φλερτάρει με το trendy τόσο πιο emo γίνεται.)


Y.Γ.
Πλάκα πλάκα είχα καιρό τώρα σκοπό να γράψω ένα κείμενο για την emo κουλτούρα (και να τα ψάλλω σε μερικούς συνομήλικούς μου τριαντάρηδες που το παίζουν ειρωνικά υπεράνω) αλλά αφού άκουσα ότι ασχολήθηκε ο Τέρενς και ο Παπαδάκης με αυτό το θέμα, εμένα πια δε μου πέφτει λόγος...

Monday, December 03, 2007

The land of innocence


...και τελικά κανένας δεν είχε καμία ευθύνη για τίποτα...

Tuesday, November 13, 2007

Το ασπρόμαυρο Πασόκ


Τώρα που τέλειωσαν οι εκλογές, μπορώ να κάνω μια μικρή οπτική επισήμανση χωρίς να θεωρηθεί πολιτικό σχόλιο με υπονοούμενα. Στο κάτω κάτω σε όλους αρέσει ο παλιός καλός κινηματογράφος.

Friday, October 19, 2007

Ακολουθεί πολιτικό- αναπτυξιακό σχόλιο.


Τελικά είμαι κι εγώ από εκείνους που πιστεύουν ότι το Αριστερό, Σουηδικό Μοντέλο είναι σαφώς προτιμότερο από το Δεξιό, Ιρλανδικό Μοντέλο.

Υποσημείωση:
(Τώρα τελευταία κάποιοι βάζουν στη συζήτηση και το Ισπανικό Μοντέλο αλλά εγώ συνεχίζω να υποστηρίζω την ανωτερότητα του Σουηδικού)

Friday, October 05, 2007

Godfather Home Alone


To ήξερα ότι κάτι μου θυμίζει!
(Πάντως ο Καφετζόπουλος θα μπορούσε να είναι Κρητικός)

Tuesday, September 18, 2007

Groundhog Day*


*Ελληνιστί: Η Μέρα της Μορμότας
Στο ίδιο έργο θεατές
ή αλλιώς: Πάλι τα ίδια!

Tuesday, June 20, 2006

A-just a little bit louder, yeah / I can't hear you no more, yeah


Μόλις πληροφορηθήκαμε από τον ημερήσιο τύπο ότι η Ντόρα καταστρώνει νέο σχέδιο για μία νέα Ενιαία Ενωμένη Ευρωπαϊκή Κύπρο.

Friday, June 16, 2006

People try to put us d-down (Talkin' 'bout my generation)


Η Μαριέττα, τα άγρια φοιτητικά χρόνια, στην κατάληψη της Ιατρικής του Πανεπιστημίου Αθηνών. (Η ανάμειξή της σε ακροαριστερά φοιτητικά σχήματα ερευνάται ως αναληθής)...

Thursday, June 15, 2006

The revenge of Marcel Proust


Μετά από την επιτυχημένη συνεντευξη του Fernando Botero στο BHMAgazino, ο αγαπημένος μας Κολομβιανός ζωγράφος, βρήκε ένα νέο μοντέλο αντάξιο του καλλιτεχνικού του όγκου.

Tuesday, June 13, 2006

FRIEND IS A FOUR LETTER WORD


Μετά από συνεχείς προσπάθειες και της χώρας μας, βρέθηκε η χρυσή τομή συννενόησης για τη συνέχιση των διαπραγματεύσεων για την ένταξη της Τουρκίας στην Ευρ. Ένωση. Επόμενος στόχος της υπουργού εξωτερικών η ομαλή ένταξη της Λιμνούπολης.

Friday, June 09, 2006

It's been a hard day's night, and I been working like a dog!

It's been a hard day's night, and I been working like a dog!

Κοιτάζω δίπλα μου(και όχι μόνο) και βλέπω τύπους να δουλεύουν ατέλειωτες ώρες σαν τα υποζύγια, να έχουν ελάχιστο ελεύθερο χρόνο, να σκίζονται για να ξεκλέψουν μια βδομαδούλα το καλοκαίρι για να πλατσουρίσουν ως urban holiday freaks με ένα κάρο τσαντάκια και βαλιτσούλες, και τελικά να είναι πάντα καταχρεωμένοι στις τράπεζες με τα δάνεια και τις πιστωτικές κάρτες. You know I work all day to get you money to buy you things... Τελικά αυτό είναι το νόημα; (Τα λέω δυνατά για να τ' ακούω...)