Με την αυγή του 2007
Εικόνες ντροπής
Ο Πινοσέτ, ένας κοινός εγκληματίας, με τις ευχές των μεγάλων δυνάμεων έφυγε "εν ειρήνη" από τη ζωή χωρίς να πληρώσει ποτέ το τίμημα για όσα έκανε. Την ίδια στιγμή η σιδηρά κυρία Μάργκαρετ Θάτσερ εκφράζει τη μεγάλη λύπη της στα Βρετανικά ΜΜΕ.
Ο Τζόρτζ Μπούς τζούνιορ δεν θα δικαστεί ποτέ ως υπεύθυνος για το θάνατο χιλιάδων Αφγανών και Ιρακινών αμάχων.
Ο Σαντάμ, θανατώνεται σε κοινή θέα με τον πιο αποτρόπαιο τρόπο και ερήμην του γίνεται το πρώτο μεγάλο σόου στην αυγή του 2007
Η νεκροφιλία των ΜΜΕ ανατέλλει ξανά σε όλο της το μεγαλείο.
Οι ισχυροί γίνονται θεοί εκδικητές αφαιρώντας ζωές κατά βούληση.Πιστοι στο "οφθαλμόν αντί οφθαλμού εκδικούνται αφανίζοντας εκείνους που τους βολεύει.
Ας θυμηθούμε λίγο το βιβλίο της Susan Sontag "Regarding the Pain of Others" και ίσως καταλάβουμε κάτι περισσότερο για τη σκοτεινή ανθρωποφαγική μας υπόσταση.
Το μόνο που μπορώ να ευχηθώ είναι η εκπνοή του 2006 να πάρει μαζί της όλα τα άσχημα.
Ας βάλουμε και εμείς οι bloggers το χεράκι μας, τώρα που αποτελούμε μια εναλλακτική πηγή πληροφόρησης με ολοένα αυξανόμενη επιρροή. Ας το παλέψουμε και κάτι καλό μπορεί να βγει.
Εικόνες ντροπής
Ο Πινοσέτ, ένας κοινός εγκληματίας, με τις ευχές των μεγάλων δυνάμεων έφυγε "εν ειρήνη" από τη ζωή χωρίς να πληρώσει ποτέ το τίμημα για όσα έκανε. Την ίδια στιγμή η σιδηρά κυρία Μάργκαρετ Θάτσερ εκφράζει τη μεγάλη λύπη της στα Βρετανικά ΜΜΕ.
Ο Τζόρτζ Μπούς τζούνιορ δεν θα δικαστεί ποτέ ως υπεύθυνος για το θάνατο χιλιάδων Αφγανών και Ιρακινών αμάχων.
Ο Σαντάμ, θανατώνεται σε κοινή θέα με τον πιο αποτρόπαιο τρόπο και ερήμην του γίνεται το πρώτο μεγάλο σόου στην αυγή του 2007
Η νεκροφιλία των ΜΜΕ ανατέλλει ξανά σε όλο της το μεγαλείο.
Οι ισχυροί γίνονται θεοί εκδικητές αφαιρώντας ζωές κατά βούληση.Πιστοι στο "οφθαλμόν αντί οφθαλμού εκδικούνται αφανίζοντας εκείνους που τους βολεύει.
Ας θυμηθούμε λίγο το βιβλίο της Susan Sontag "Regarding the Pain of Others" και ίσως καταλάβουμε κάτι περισσότερο για τη σκοτεινή ανθρωποφαγική μας υπόσταση.
Το μόνο που μπορώ να ευχηθώ είναι η εκπνοή του 2006 να πάρει μαζί της όλα τα άσχημα.
Ας βάλουμε και εμείς οι bloggers το χεράκι μας, τώρα που αποτελούμε μια εναλλακτική πηγή πληροφόρησης με ολοένα αυξανόμενη επιρροή. Ας το παλέψουμε και κάτι καλό μπορεί να βγει.
