Monday, July 31, 2006

And if you'll see Andmoreagain Then you might be Andmoreagain


Ήταν εκεί. Αρκετά μακριά. Μακάρι να μπορούσα να σκεφτώ τι μπορεί να σκέφτεται. Θετικό; Αρνητικό; Παράξενο πράγμα η Θάλασσα... σκέτο νερό με αλάτι όμως... για άλλους αισιοδοξία... για άλλους μελαγχολία. Ένας μεγάλος καθρέφτης. Κοιτώντας την βλέπεις τον εαυτό σου καθαρότερα... ο βασιλιάς είναι γυμνός! Τί μπορεί να σκέφτεται; Τι;

Saturday, July 29, 2006

make love, not war

Πιθανότατα το ξέρετε ήδη... Το site του CNN έχει γκάλοπ σχετικά με τις εξελίξεις στο Λίβανο. Τα, μέχρι τώρα, αποτελέσματα της ψηφοφορίας είναι λίγο απογοητευτικά. Αν δεν το έχετε κάνει ήδη, ψηφίστε εδώ.

Friday, July 14, 2006

I' m throwing stones to the moon, to quickly leave the sky ...


Xανιά 9 Ιουλίου 2006
Ως λαός έχουμε μανία με τα τετράστιχα. Έβαλα στοίχημα ότι μπορώ να το κάνω κι εγώ! Στείλτε comment με κάτι που σας απασχολεί ή whatever, και θα προσπαθήσω να σας φτιάξω (και να σας αφιερώσω φυσικά) μαντινάδα σχετικής θεματολογίας... (Ελπίζω να πετύχει)

Friday, July 07, 2006

Millions of peaches peaches for me Millions of peaches peaches for free



Σήμερα θα πάω στη ΦΡΟΥΤΟΠΙΑ του Eυγένιου Τριβιζά σε σκηνοθεσία - χορογραφίες Κωνσταντίνου Ρήγου...!!! Θεωρώ (προσωπική άποψη) ότι ο Τριβιζάς είναι μακράν ο σημαντικότερος από τους νεότερους έλληνες συγγραφείς. (ά! και σήμερα θα μάθω επιτέλους αν θα γίνει ο Βλάσης το βλήτο Υπουργός Παιδείας της Φρουτοπίας...)

Thursday, July 06, 2006

Here... There... Somewhere...


5 Ιουλίου 2006. To μέρος που τραβήχτηκε η φωτογραφία παραμένει μυστικό...

Tuesday, July 04, 2006

Thursday, June 29, 2006



Πειραιάς, 26 Ιουνίου 2006 - Χωρίς Λόγια. Απλά χωρίς λόγια...

Tuesday, June 20, 2006

A-just a little bit louder, yeah / I can't hear you no more, yeah


Μόλις πληροφορηθήκαμε από τον ημερήσιο τύπο ότι η Ντόρα καταστρώνει νέο σχέδιο για μία νέα Ενιαία Ενωμένη Ευρωπαϊκή Κύπρο.

Friday, June 16, 2006

People try to put us d-down (Talkin' 'bout my generation)


Η Μαριέττα, τα άγρια φοιτητικά χρόνια, στην κατάληψη της Ιατρικής του Πανεπιστημίου Αθηνών. (Η ανάμειξή της σε ακροαριστερά φοιτητικά σχήματα ερευνάται ως αναληθής)...

Thursday, June 15, 2006

The revenge of Marcel Proust


Μετά από την επιτυχημένη συνεντευξη του Fernando Botero στο BHMAgazino, ο αγαπημένος μας Κολομβιανός ζωγράφος, βρήκε ένα νέο μοντέλο αντάξιο του καλλιτεχνικού του όγκου.

Tuesday, June 13, 2006

FRIEND IS A FOUR LETTER WORD


Μετά από συνεχείς προσπάθειες και της χώρας μας, βρέθηκε η χρυσή τομή συννενόησης για τη συνέχιση των διαπραγματεύσεων για την ένταξη της Τουρκίας στην Ευρ. Ένωση. Επόμενος στόχος της υπουργού εξωτερικών η ομαλή ένταξη της Λιμνούπολης.

Sunday, June 11, 2006

Innocence...?


Τη γλυκιά αθωότητά μου
προ πολλού έχω απολέσει
μόλις βρέθηκε μπροστά μου
η τσαγιέρα της ALESSI...

Friday, June 09, 2006

It's been a hard day's night, and I been working like a dog!

It's been a hard day's night, and I been working like a dog!

Κοιτάζω δίπλα μου(και όχι μόνο) και βλέπω τύπους να δουλεύουν ατέλειωτες ώρες σαν τα υποζύγια, να έχουν ελάχιστο ελεύθερο χρόνο, να σκίζονται για να ξεκλέψουν μια βδομαδούλα το καλοκαίρι για να πλατσουρίσουν ως urban holiday freaks με ένα κάρο τσαντάκια και βαλιτσούλες, και τελικά να είναι πάντα καταχρεωμένοι στις τράπεζες με τα δάνεια και τις πιστωτικές κάρτες. You know I work all day to get you money to buy you things... Τελικά αυτό είναι το νόημα; (Τα λέω δυνατά για να τ' ακούω...)

Thursday, June 01, 2006

Somewhere she lies, this lovely creature (Παραλήρημα στο πλαίσιο ανάλυσης μιας διαπροσωπικής σχέσης)


Το πρόβλημα που μένει, ως βασικό θέμα συζήτησης σε παρόμοιες περιπτώσεις είναι και το ποσοστό ευθύνης του θύματος. Κάποιες φορές μάλιστα, δεν μπορεί να διευκρινιστεί ποιό είναι το θύμα και ποιος ο θύτης. Anyway, τι άσχολούμαι με την εγκληματολογία; Καλύτερα να ασχοληθεί κάποιος ειδήμων όχι εγώ, ένας ταπεινός άσχετος!

...I feel the sky tumblin' down


Κάποιος έχει κρύψει τη γή στην αποθήκη του!

Saturday, May 27, 2006

Mad Sounds!


Extraordinary rebellious attitude!

Friday, May 26, 2006

Mad Sounds!

To πρωΐ έβλεπα ένα documentary για τη ζωή του Tommy (x-Anderson) Lee.
Χτές, μετά από το θέατρο (Μύγες του Sartre) μιλούσα με ένα φίλο, για ένα φίλο του που έτυχε να τα πίνουν μαζί με το Brian Molko σε ένα πάρτυ. Θυμήθηκα τον Tom Barman από τους Deus, το Mark Smith, ένα βράδυ σε βαθυστόχαστα φιλοσοφική φάση στο decadence, τους Dandy Warhols (που τους πετύχαμε να πίνους μπύρες (και ένας θεός ξέρει τι άλλο) πρωϊνιάτικα στην Ύδρα), και πολλούς άλλους υπέροχα extraordinary συμπαθητικούς τύπους που έτυχε να βρεθούν μπροστά μου.
Σκέφτηκα αν υπάρχει κάποιος στο πολύ κοντινό μου περιβάλλον μου με τέτοια, genuine rebellious attitude. Σίγουρα υπάρχει ένας...

Technology Sucks!!!

Γιατί πρέπει να παιδεύομαι με τους υπολογιστες;
Γιατί το Blogger τα έχει παίξει;
Γιατί το πρόγραμμα που χρησιμοποιώ καθημερινά crashαρε;
Γιατί ο Μπιλ Γκέιτς είναι σαδιστής;
Γιατί τίποτα δε σουλεύει σωστά;
Γιατί πρέπει οπωσδήποτε να είμαι 18 ώρες την ημέρα στο computer γιατί απλά δε γίνεται αλλιώς;
Γιατί δε ζώ σε σπηλιά σκαλίζοντας πέτρες με αυτοσχέδια μεταλλικά πραγματάκια που δεν κολλάνε ούτε ιούς ούτε spyware;
Αυτό που γράφω τώρα θα uploadίσει;
Γιατί παιδεύεται ο κόσμος;

Friday, May 19, 2006

Sounds like generic


Καταπληκτικό το post της Αn-Lu στο "swimming around" blog της, για τα generic, τα brand names δηλαδή,(ονόματα προϊόντων) που "κατοχυρώνονται" στο μυαλό της κοινής γνώμης ως ονομασία ολοόκληρου είδους προϊόντων. (ένα καλό παράδειγμα είναι το Black & Decker, ο στυλός Bic, το Tu-Bo-Flo κ.α. Ενα από τα λίγα posts στο blogόκοσμο που το διασκέδασα πολύ. Πολύ ωραίο! πάντα τέτοια.

Στη φώτο, εγώ μαζί με το φίλο μου Σήφη Tideάκη που τους καθαρίζει όλους.

Wednesday, May 17, 2006

New Kid On The Blog



To ολοκαίνουριo Blog του supernatural friend Μιχάλη Σταράκη είναι γεγονός. lunarts.blogspot.com.
Πολυχρόνη το μικρόβιο εξαπλώνεται και εσύ αποδεικνύεσαι ο Guru της new wave blogging community. Μην αποσυρθείς από την ενεργό online δράση γιατί το team θα μείνει χωρίς πνευματικό καθοδηγητή.

Tuesday, May 16, 2006

Sexy


...Μια γλυκιά κοπέλα από το Ρέθυμνο.
...απ΄ ότι φαίνεται μάλλον της αρέσω!...

Monday, May 08, 2006

V for VENDETTA


...Ετούτο το μαχαίρι, εδώ, που θέλεις ν' αγοράσεις
είναι από τη συλλογή του Κώστα Μητσοτάκη
και κάποτε τ' απόκτησε ο μπάρμπας μου ο Σήφης
και πήγε και μαχαίρωσε το μπάρμπα του Μανούσου

Μετά ο Μανούσος το' κλεψε και σκότωσε αμέσως
του Σήφη ένα αδελφό που ήταν κτηνοτρόφος
μα ύστερα το ξέχασε σε κάποιο καφενείο
το, βρήκε ο Σήφης, κι έσφαξε τη θεία του Μανούσου

Η θεία όμως επρόλαβε, προτού να ξεψυχήσει
Μ’ ένα τηγάνι εχτύπησε το Σήφη στο κεφάλι
Κι αυτός, απ’ τη ζαλάδα του και δίχως να προσέξει
Επήγε και εκάθησε (oops) απάνω στο μαχαίρι…

Ετούτο το μαχαίρι εδώ που θέλεις ν’ αγοράσεις
ειν’ απ’ των πλούσια συλλογή του Κώστα Μητσοτάκη
γι’ αυτό κι εγώ σου συνιστώ πολύ να το προσέξεις
γιατί μεγάλη γκαντεμιά το περιτριγυρίζει

All rights reserved

Friday, May 05, 2006

Time is money - Slugs are capitalists


Προλαβαίνω;
Έχω χίλια πεντακόσια πράγματα να κάνω και αντί να στρωθώ, ξοδεύω χρόνο ανεβάζοντας αυτό το post στο blog μου, που δε νομίζω να το διαβάζει και κανένας... Anyway, πάω να βάλω μπουγάδα.

Friday, April 28, 2006

www.kalogerakis.org UPDATED


(Ο diabolino είναι δικό μου σχέδιο, φτιαγμένο για T-shirts του Decadence)

Μετά από αρκετό καιρό ανανέωσα την (επαγγελματική) ιστοσελίδα μου. Είχα καιρό να ασχοληθώ με τη σελίδα μου, που το URL της είναι:
www.kalogerakis.org
Είχα σωρούς πραγμάτων για να ανεβάσω, αλλά είχα κι έχω σωρό εκκρεμότητες και δεν προλάβαινα να ασχοληθώ... Θα προσπαθήσω να είμαι περισσότερο συνεπής.
Ο επόμενος στόχος είναι να ανανεώσουμε το www.amariotes.com, ελπίζω να συγχρονιστούμε με τον φίλο μου, αρχισυντάκτη της σελίδας και επίσης πολυάσχολο Πολυχρόνη (polgr.blogspot.com)

Thursday, April 27, 2006

Realtivity (The relativity of reality)


Σκίτσο του Tim Burton
Ήρθε η Κοντολίζα και είδε τη Ντόρα. Η Ντόρα απάντησε καταφατικά (χωρίς να ακούσει τις ερωτήσεις), δε μίλησε και πολύ, η Κοντολίζα έφυγε πήγε και αλλού. Είχε κι αυτή το άγχος της μήπως και την αποπάρουν και χάσει την εύνοια του εργοδότη της, τελικά, καλά τα πήγε. Λίγο πριν μπεί στο αεροπλάνο πέρασε από το μυαλό της εκείνη η παλιά δήλωση που έκανε, ότι οι ένοπλες δυνάμεις, αυτά τα υπέροχα παιδιά των H.Π.Α. δεν έχουν καμία δουλειά να εκτελούν χρέη διεθνούς μπάτσου.
Τελικά ήρθαν έτσι τα πράγματα, πήρε την προαγωγούλα και τώρα είναι αυτή, η ομορφούλα χαμογελαστή, επικεφαλής του Σ.Δ.Μ. (Σώμα διεθνών μπάτσων) αλλά δε βαριέσαι...
Φεύγοντας από την Τουρκία (νοστιμότατοι αυτοί οι μπακλαβάδες αλλά χτυπάνε άσχημα στο στομάχι) θυμήθηκε εκείνο τον παλιό Ιρανό της γκόμενο που μετά από μακροχρόνια σχέση τη χώρισε επειδή αφιέρωνε όλο τον ελεύθερο χρόνο της στην καριέρα.
Καλό παιδι... αλλά δεν έπρεπε να με παρατήσει... μάλλον... καλύτερα που χωρίσαμε δε θα ήταν καθόλου καλό για το image μου να παντρευτώ Ιρανό. Τώρα τι να κάνω; να τους βομβαρδίσω; Ας τους βομβαρδίσω... μια ψυχή που είναι να βγεί...

Saturday, April 22, 2006

When I saw mushroom head I was born and I was dead


Εξαφανίστηκα λοιπόν κι εγώ... τα βρόντηξα, είπα ν' αλλάξω περιβάλλον, μ' έπιασε κι ένα ψυχοπλάκωμα δίχως συγκεκριμένη αιτία. Έφυγα, γύρισα, άλλαξα για λίγο συνήθειες είδα και μερικούς παλιούς καλούς φίλους. Γύρισα κουβαλώντας διάφορα ενδιαφέροντα βάρη (κυριολεκτικά). Παράτησα τα Blogs, διάβαζα μόνο εφημερίδες, αντε και κανα περιοδικό για να περάσει η ώρα. Τηλεόραση έχω καιρό να ανοίξω. Ο υπολογιστής μου ήταν σε πακέτα. Όταν μετά από πολύ καιρό αποχής είπα να σερφάρω, μπήκα πρώτα στο blog που μπαίνω πάντα, στο Ergo Sum (γειά σου Πολυχρόνη). Χαμογέλασα. Ευχαριστώ. Ήθελα να αφήσω ένα comment αλλά σκέφηκα ότι το καλύτερο που θα μπορούσα να κάνω ήταν να γράψω κάτι εδώ. Δεν ξέρω τι να πω όταν διαβάζω κάτι για εμένα... Θέλω να είμαι αυτός που είμαι και να βρίσκομαι κοντά στους ανθρώπους που εκτιμώ και αγαπάω. Ευχαριστώ! Αισθάνομαι τυχερός για τους φίλους μου, για τις καταθλίψεις και τα ξεσαλώματά μου, για τις αδυναμίες μου, για τα downιάσματά μου. Λίγο πιο συνεπής να ήμουν μονο...
Βαρυστομάχιασα με τα νηστίσιμα, πάω για ύπνο.

Monday, April 03, 2006

The revenge of the worms!


Πέρασα αρκετές ώρες του Σαββατοκύριακού μου μονομαχώντας με το sillyworm. Το sillyworm είναι ένα από εκείνα τα διαστροφικά προγραμματάκια (worms) που εισβάλλουν από τις "τρύπες" των windows (το συγκεκριμένο εισβάλλει κυρίως μέσω email), μπαίνουν στο registry και στα maillists των messengers και του outlook, και στέλνουν τον εαυτό τους μέσω email σε όλα τα Email που έχεις καταχωρημένα. Ο τρόπος που υποδεικνύεται στο internet για να "καθαρίσεις" το sillyworm δεν δουλεύει καθόλου (είναι τελείως άσχετος με το θέμα). Το antivirus που έχω, το εντόπιζε μέσα σε κάποια folders των winows αλλά δεν μπορούσε να το καθαρίσει, και το anti-spyware προγραμματάκι που χρησιμοποιώ το εντόπιζε επίσης αλλά επειδή είχε λήξει η συνδρομή μου (και παντού κυκλοφορεί ένα crack-μαϊμού), δεν το "καθάριζε". Χάθηκα λοιπόν στο registry και στους folders των windows για να εντοπίσω τα ίχνη του worm. Τελικά νομίζω ότι το κατέστρεψα ολοκληρωτικά (το worm, όχι το σύστημα). Ελπίζω δηλαδή... προς το παρόν δείχνουν να έχουν εξαλειφθεί τα δείγματα έρπουσας παρασιτικής ψηφιακής ζωής.

Επειδή το συγκεκριμένο σκουληκάκι είναι μάλλον της μόδας τελευταία χρειάζεται προσοχή, γιατί μεταδίδεται κυρίως με mail. Αν δείτε κάποια πανομοιότυπα Email που λάβατε πολλές φορές από κάποιο γνωστό σας πρόσωπο μήν τα ανοίξετε! Το Πιθανότερο είναι ο φίλος σας που φαίνεται ως αποστολέας να έχει κομπιουτεροσκουληκίαση και να κολλήσει κι εσάς χωρίς να το θέλει. Σε κάθε περίπτωση πάντως, δείτε την ταινία Tremors του Kevin Bacon που είναι σχετική με το θέμα των σκουληκιών και είναι και cult αριστούργημα (μόνο σε σοβαρές περιπτώσεις ενδείκνυται και ο "Εξορκιστής" no1 φυσικά).
Να'στε καλά και be careful!

Friday, March 31, 2006

EEEEEEEverything I can stand...


Σκίτσο By Stelios Kalogerakis (δικό μου δηλαδή)

Δε θέλω να δω Eurovision
Γιατί τελικά δεν ταιριάζει ούτε με την ιδιοσυγκρασία μου ούτε με την αισθητική μου (Ο Ζουράρις θα το έλεγε "φιλοκαλία"
Δε θέλω να δω Eurovision
Επειδή παραπονιούνται όλοι πως το Βισσοτράγουδο δεν έχει ελληνικά στοιχεία; Μπαααά είναι απόλυτα ελληνικό άν σκεφτεί κανείς ότι η αοιδός καταφέρνει να ερμηνεύσει τραγούδι με ξένο στίχο ακριβώς σα να ήταν σκυλάδικο... με σκυλάδικα γυρίσματα στη φωνή e he e vrithing aiii hemmm.
Δε θέλω να δω Eurovision
Γιατί βαριέμαι πάλι να ακούω τα Σαββοπουloids να ξυπνάνε για μία μοναδική εμφάνιση από τη χειμερία νάρκη για μία μόνο ημέρα για να θάψουν ένα pop event που ισχυρίζονται ότι δεν τους αφορα καθόλου. Πού ήταν η πολτιστική προσφορά των Σαββοπουloids όλο τον υπόλοιπο χρόνο; Τελικά Συμβάλλουν στο πολιτισμό αυτού του τόπου τα Σαββοπουloids;
Δε θέλω να δω Eurovision
Γιατί όλη αυτή η κουστωδία ΡουβαδοΒισσοΚαρβελοκτλ. μου φαίνεται πολύ grotesque ...με την κακή έννοια... δεν είναι cult είναι κίτς (εκ του "κίτσος")!
Δε θέλω να δω Eurovision
Γιατί τελικά δε θεωρώ ότι πρόκειται για μείζον εθνικό θέμα... ούτε καν για ελάσσον.
Δε θέλω να δω Eurovision
Αλλά επειδή έχει πλάκα και σασπένς μάλλον τελικά θα τη δω...

Monday, March 27, 2006

Welcome back my pessimistic joy



Θα 'ρθουν φορές, βυθισμένος στις σκέψεις
που θα διαγράψω μια άλλη πορεία
που θα γυρνάω με αεροπλάνα και πλοία
και θα εγκλωβίζομαι σε αόριστες λέξεις
σαν φθινοπώρου απογεύματα μοιάζουν
που μας ζυγώνουν βαριοπερπατώντας
και ψιθυρίζοντας ή τραγουδώντας
στροβιλιζόμενα εικόνες αλλάζουν
---
Θα είναι αργά, οι πλατείες θα σβήσουν
πισω απ' τη Loggia σκιές αιωρούνται
και στη Rimondi, στον αέρα πλανιούνται
μαυροντυμένες φιγούρες, θ' αφήσουν
κραυγές και ήχους που θα γίνουν φράσεις
σε ένα ποίημα που αλλαζει τα βράδια
πάνω στο κάστρο αφήνει σημάδια
κι ακολουθεί νοητές προεκτάσεις.
----------
Εικόνα και στίχοι: δικιάς μου κατασκευής
(η εικόνα από το FotoTherapy festival, οι στίχοι από τη "Μικρή Σκοτεινή Κυριακή" των Νυχτοβατών).
...Α, τελικά το προηγούμενο post δεν αφέθηκε τυχαία κενό...